作曲: M Mathers/L. Resto
作詞: M Mathers/L. Resto


My name is Marsh and this world, I'm out of it (Out of it)
我的名字是Marsh,已經從這個世界離去(離開了)
'Cause with all this ABC shit, I'm startin' to sound like alphabet
因為這堆“ABC”的狗屁東西,我開始聽起來像個字母表
Ha! I kill me, this medicine's counterfeit
哈!我自殺了,這藥都是假貨
I was mislead by the sound of it
我被這聲音引入歧途
How am I gonna get turnt up on this Valium shit?
我怎麼能被安定藥搞垮?
Checked in at the Royal Garden
入住進皇家花園酒店
To chill and avoid my problems
冷靜下來避開我的問題
Until paranoia caused me to feel like I'm going bonkers
直到妄想症讓我感覺癲狂
For real, think my toilet's talkin '
說真的,感覺我的馬桶在講話
I spilled like, like forty bottles of pills
我弄灑了,大概,四十瓶藥片
Think your boy is startin' to feel like a spoiled carton of milk
感覺你的男孩開始像一盒變質牛奶
'Cause it just occurred
因為那真實發生了
My girl's cheatin', I'm kickin' that ****in' bitch to the curb
我的女孩在撒謊,我會把那賤人踢到一邊去
But the word "****in'" ain'

The type of bitch she is ain't no adjective, it's a verb
她這種賤人可不是個形容詞,這是個動詞
Ho thinks her snatch is magical but that's how she attracts men
賤人認為她的婆西很美妙但那正是她招攬男人的手段
And who traps 'em and attack similar to an actual arachnid
像個真正的蛛形綱動物來誘捕攻擊他們
Or a vaginal tarantula or black widow
婆西狼蛛或是黑寡婦
In fact it' ll be nothing to throw that lil' Bitch with a capital B
實際上朝這小賤人扔個大寫的“B”也沒什麼大不了的
At the back window out the black Cadillac limo like a whack demo
在黑色凱迪拉克豪華轎車外的後窗像一場激烈的預演
When I'm strapped, when I spit rapid, like a ratchet
當我被捆起來,快嘴說唱時,像個棘輪
A halfwit, I'll aim at, then I'll
像個傻瓜,我會瞄準,然後我會
Been fire bitch, I can't outrap Reynolds
朝著你開火,我不能超越雷諾茲(小賤賤?)
Apparently it'll be great but a napkin'll do
顯然那會比張餐巾紙更奏效
Return of the whack sicko
精神病人的回歸
Head spinnin' like invisible scratch pickles
頭轉得像Invisibl Skratch Piklz(嘻哈團體)
Yeah, Shady's back, see the bat signal
對,Shady回來了,看看這蝙蝠信號(蝙蝠俠)
It's time to go bat shit, like you accidentally ate a Louisville slugger and crapped it
是時候去打棒球,就像你無意吃掉了一個路易斯維爾的強擊手又拉了出來
I'd like to introduce myself
很樂意介紹我自己
Hi there, bitch my name is-
嗨賤人,我的名字是
My name is Marsh and, I'm out this world (This world)
我的名字是Marsh,我已經離開了這世界(這世界)
S on my chest (Superman) like it's plural (It's lit)
我胸口上的“S”(超人)就像那是個複數(很好)
Call me extra, extra terrestrial
叫我天外,天外來客
Extra, extra, extra terrestrial
天,天,天外來客
I could keep beefing
我會一直抱怨
**** is the point?
這是重點嗎?
I could make it really difficult for mother****ers to come to Detroit
我會讓那些賤人來底特律變得很難
If you're still looking for smoke, I already gave you an L
如果你還在找煙抽,我已經給了你一根葉子煙(L在說唱比賽裡還代表失敗LOSS)
I'd rather just see you in hell but I should get puff on the joint (Diddy)
我寧願在地獄裡見到你但那時我應該抽兩口(吹牛老爹)
Wait, run it back, I said gave you an L, in hell
等下,說回剛才,我說給你根煙,在地獄裡
Puff on the joint, I am the blunt you avoid
抽兩口,我是你不敢面對的直率(blunt也有葉子煙的意思)
Used to get jumped for my poems
曾經被我的韻文擊中
When I was growin' up they said a slinky's a wonderful toy
我成長時他們說彈簧是很好的玩具
My mother thought I was such a fun little boy
我媽媽認為我是個有趣的小男孩
"Oh, what a bundle of joy!"
“哦,多好的孩子啊!”
Until the morning she suffered a punch in the groin
直到一天早晨她腹股溝挨了一下
From the tantrum I was throwing
那是我正在發脾氣
Like a mother**** in' disgruntled employee
就像個該死的心懷不滿的員工
I don't cut the beat till I ****in' destroy it
直到我tmd毀了它也是一刀不切
Once I get going rain thunder it's storming
我一走進雨中就是一場暴風雨
Puddles are forming, I hear somebody's voice
水坑在積成,我聽到了一個聲音
In my head said it's still a dream
在我腦海裡說那還是個夢
Then he said kill emcee's
然後他說殺了主持的
Trippie Redd, with pills on lean
Trippie Redd(另一個rapper),帶著止咳藥水和藥片
Sippin' meds in the limousine
在豪車裡嗑藥
Getting head, guillotine
把腦袋放在斷頭台上
My name is Marsh and, I'm out this world (This world)
我的名字是Marsh,我已經離開這世界(這世界)
S on my chest (Superman) like it's plural (It's lit)
我胸口上的“ S”(超人)就像是個複數(很好)
Call me extra, extra terrestrial
叫我天外,天外來客
Extra, extra, extra terrestrial
天,天,天外來客
Yeah

So all of y'all can just suck a penis (Suck a penis)
所以你們所有人只能食我大雕(跪舔吧)
I'll do the opposite (I'll do the opposite)
我會唱反調(我會唱反調)
Eat you pussies like cunnilingus (Like cunnilingus )
吃掉你們這些慫包就像在舔陰(像在舔陰)
There ain't no stopping it (There ain't no stopping it)
無法停止(無法停止)
They say I'm such a genius (They say I'm such a genius)
他們說我是個天才(他們說我是個天才)
When that kamikaze hits (When that kamikaze hits)
當Kamikaze發行的時候(Kamikaze發行的時候)
Now they call me "Butter fingers" (They call me "Butter fingers")
現在他們叫我“黃油手”(他們叫我“黃油手”)
'Cause I just keep droppin' shit (I just keep droppin' shit)
因為我一直在胡鬧(我一直在胡鬧)
You wanna butt heads? Shut up Beavis, ha ha
你想要笨蛋嗎?閉嘴Beavis,哈哈(Beavis和butthead是MTV系列節目裡的動畫角色)
I got your bitch with her butt out
我搞到了你的女人
I'm hittin' a lick and she stickin' her tongue out
我舔了一下她就把舌頭伸了出來
You got no hitters, you might be pitchin' a shut out
你沒有擊球手,你可能要出局了
She 'bout to give up the dug out
她快要放棄挖掘了
I should just live in a nut house
我應該住在精神病院裡
Right now, I live in an igloo (Yeah)
現在我住在愛斯基摩人圓頂小屋裡(yeah)
And I'm not chillin' the **** out
並且我並沒有在冷靜
Treat you like a stepparent, does to a stepchild with red hair and
對待你就像是繼父母對待紅頭髮的繼子
Plus I get dough like Ed Sheeran, so call me the ginger bread man
另外我有Ed Sheeran這樣的朋友(dough還有麵團的意思),所以叫我薑餅人吧
I'm a stan of Redman, X-Clan and I'm a Treach fan
我是Redman,X-Clan和Treach的狂熱粉絲
But I look up to myself (Yeah)
但我審視我自己(yeah)
Like a ****ing headstand (Yeah)
就像在倒立
So why, ww-why else, would I call myself an alien
所以為什麼我會自稱天外來客
How could I hit a dry spell (Yeah), I'm named after the wet lands
我的才華怎會枯竭,我可是以濕地命名的啊(marsh有沼澤濕地的意思)
I'm Marsh and, I'm out this world (This world)
我就是Marsh,我已經離開這世界(這個世界)
S on my chest (Superman) like it's plural
我胸口上的“S”(超人)就好像那是個複數
Call me extra, extra terrestrial
叫我天外,天外來客
Extra, extra, extra terrestrial
天,天,天外來客
My name is Marsh and, my name is, my name is
我的名字是Marsh,我的名字是,我的名字是
My name is Marsh
我的名字是Marsh

arrow
arrow

    QinXin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()