This is the start of something beautiful
這一刻,事情開始變得美麗
This is the start of something new
這一刻,是從未有過的感覺
You are the one that will make me lose it all
你讓我屯積在內心深處的情感統統釋放
You are the start of something new
你便給了我全新的感覺
And I'll throw it all away
我將種種顧慮全都棄之不顧
And watch you fall into my arms again
為看見你重新回到我懷中
And I'll throw it all away
我棄置所有擔憂
And watch you fall, now
看著你被擁入懷中
You are the earth that I will stand upon
你是支撐我站立的實地
You are the words that I will sing
你是從我唇間緩緩流出的旋律
And I've thrown it all away
我已將所有疑慮棄之不顧
And watched you fall into his arms again
卻看著你傾入他的懷抱中
And I've thrown it all away
我已將所有疑慮棄之不顧
And watched you fall, now
不想看著你就這樣被擁進懷抱
And take me back, take me home
將我領回正確的道路吧,帶我回家
Watch me fall down to earth
看著我摔倒在地
Take me back
帶我回去
For this is the start of something beautiful
這一刻,是一些美麗的事情的開端
You are the start of something new
你,便是美麗的源泉

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 QinXin 的頭像
    QinXin

    QinXin的部落格

    QinXin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()