It's just another night
又是一個無眠的普通夜晚
And I'm staring at the moon
而我在看月亮
I saw a shooting star
我看見了一個流星閃過
And thought of you
然後就想起了你
I sang a lullaby
我哼唱起了一首搖籃曲
By the waterside and knew
在水邊倚靠著,才明白
If you were here,
如果你在這兒的話
I'd sing to you
我會唱給你聽
You're on the other side
可是你在另一邊
As the skyline splits in two
就好像地平線將天地分離
I'm miles away from seeing you
我在千里之外望著你
I can see the stars
我能看著這星星
From America
在美國

I wonder, do you see them, too?
我在想,你是不是也能看見它們
So open your eyes and see
所以張開你的雙眼看看吧
The way our horizo​​ns meet
在我們的視野裡的所見
And all of the lights will lead
而且所有的光都會指引我們的方向
Into the night with me
在夜裡與我融為一體

And I know these scars will bleed
我也知道傷疤肯定會滴血

But both of our hearts believe
但我們兩個人的心堅信
All of these stars will guide us home
所有的星星都會帶領我們回家
I can hear your heart
我能聽見你的心跳
On the radio beat
在電台的迴響
They're playing 'Chasing Cars'
他們在放著(追逐車流)
And I thought of us
然後我想到了我們
Back to the time,
回到以前
You were lying next to me
你依偎在我的身邊
I looked across and fell in love
我深深的凝望著你而且墜入了愛河
So I took your hand
所以我牽著你的手
Back through lamp lit streets I knew
回到路燈點亮的街道
Everything led back to you
所有的一切將帶領你回去
So can you see the stars?
所以你能看到這些星星嗎
Over Amsterdam
在阿姆斯特丹的上空
You're the song my heart is
你是我心內的那首歌
Beating to
不斷迴響
So open your eyes and see
所以睜開你的雙眼看看吧
The way our horizo​​ns meet
在我們視野裡的所見
And all of the lights will lead
並且所有的光都會指引你的方向
Into the night with me
在夜裡與我融為一體
And I know these scars will bleed
我知道傷疤肯定會滴血
But both of our hearts believe
但是我們兩個人的心都堅信
All of these stars will guide us home
所有的星星將會指引我們回家
And, oh, oh, oh
並且,噢~~~~

I can see the stars
我能看見這些星星
From America
在美國的上空

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 QinXin 的頭像
    QinXin

    QinXin的部落格

    QinXin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()