作詞/作曲:Andrew Williams / Franne Golde / Kasia Livingston

歌詞

 

It's late in the evening

深夜已至

Glass on the side

美酒在旁

I've, been sat with you

我都與你坐在一起

For most of the night

這些夜裡

Ignoring everybody here

別理會在場的其他人

we wished they would disappear

真希望他們馬上消失

So, maybe we could get down now

這樣我們就能馬上快活起來

And I don't wanna know

我不想知道

If you're getting ahead of the program

你是否心已有所屬

I want you to be mine, lady

我只想你屬於我

 

and to hold your body close

讓我緊擁你入懷

take another step into the no-mans land

一道去我們的二人世界

for the longest time, lady

結束彼此長久的等待

I need ya darling

親愛的 我需要你

come on

如果你與我情投意合

set the tone

那就快來

if you feel ya falling

如果這讓你沉溺其中

won't ya let me know, oh-oh-oh-oh-oh

為何不與我分享呢

If you love me come on get involved

如果你愛我 來哇 一起來感受

Feeling rushing through you from your head to toe

感受那種從頭到腳的湧過的愛意

oh-oh-oh-oh-oh

哦哦哦哦哦

 

SING

唱吧

oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh

哦哦哦哦哦

oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh

哦哦哦哦哦

Louder!

大聲點

oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh

哦哦哦哦哦

SING

唱吧

oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh

哦哦哦哦哦

 

This love is a blaze

這份愛激情似火

I saw flames from the side of the stage

我已看到舞台邊有火花在四溢

And the firebrigade comes in a couple of days

消防隊幾天前早已隨時待命

Until then we got nothing to say and nothing to know

直到那時 我們也無話可說 彼此也一無所知

But something to drink and maybe something to smoke

卻在一起該喝 該抽 放肆的喝

Let it go until I wrote a change

隨意的溜 一切就要“隨他吧”

Singing we found love in a local rage no

我們就是要幹吼“濰坊的愛”

I don't really know what I'm supposed to say

其實 我也不知道自己該說點啥

But I can just figure it out and hope and pray

但我唯一知道該去做的事就是

I told them my name and said it's nice to meet ya

告訴她我的名字 同她問候幾句

And then she handed me of a bottle of water filled with tequila

接著她遞給我一杯混著龍舌蘭的水

I already know she's a keeper

她一定會是位賢妻

Just from this one small act of kindness, I'm in deep

一個小小的善舉,我深深的被她迷住

If anybody finds out I'm meant to drive home

不知道別人發覺我愛她入迷沒 我真想馬上載她回家

But I'm drunk and gonna live it now not?

但我現在渾身酒氣啊

We just sit on the couch one thing

我還不夠清醒 所以我倆就坐在沙發上

Led to another now she's kissing my mouth

一切水到渠成 現在她正吻著我的唇

 

I need ya darling

親愛的 我需要你

come on

如果你與我情投意合

set the tone

那就快來

if you feel ya falling

如果這讓你沉溺其中

won't ya let me know, oh-oh-oh-oh-oh

為何不與我分享呢

If you love me come on get involved

如果你愛我 來哇 一起來感受

Feeling rushing through you from your head to toe

感受那種從頭到腳的湧過的愛意

oh-oh-oh-oh-oh

哦哦哦哦哦

 

SING

唱吧

oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh

哦哦哦哦哦

oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh

哦哦哦哦哦

Louder!

大聲點

oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh

哦哦哦哦哦

SING

唱吧

oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh

哦哦哦哦哦

 

Can you feel it?

你感覺的到嗎?

All the guys in here don't really wanna dance

在場的男士們都羨慕嫉妒恨

Can you feel it?

你感受到了嗎?

All that I can here is music from the back

唯有身後的音樂在耳邊迴響

Can you feel it?

你真能感覺到嗎?

Found you hiding here so hoped you taked my hand darling

寶貝 你在此枯坐 何不牽起我的手去嗨啊

Before the beats kicks in again

在此曲回放之前

Can you feel it?

你能感受到嗎?

Can you feel it?

感覺這熱烈的氣氛?

 

I need you darling

親愛的 我需要你

Come on set the tone

如果你與我情投意合 那就快來

If you feel you're falling

如果這讓你沉溺其中

Won't you let me know

為何不與我分享呢

If you love me come on get involved

如果你愛我 來哇 一起來感受

Feeling rushing through you from your head to toe

感受那種從頭到腳的湧過的愛意

oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh

哦哦哦哦哦

arrow
arrow

    QinXin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()