作詞/作曲:Ed Sheeran / Amir Izadkhah / Kesi Dryden / Piers Aggett / Gary Lightbody / Johnny Mcdaid

歌詞

I've been spinning now for time

我在這兒揮霍時光

Couple women by my side

幾個女人依偎在身旁

I got sinning on my mind

一種罪惡感湧上腦海

Sipping on red wine

於是假裝抿了一口紅酒

I've been sitting here for ages

已忘記坐了有幾個世紀

Ripping out the pages

撕毀了無數回憶的章節

How'd I get so faded?

為什麼我如此墮落?           

How'd I get so faded?

為什麼我淪落至此?

 

Oh no no don't leave me lonely now

千萬別現在留我孤單一個人

If you loved me

如果你愛我的話

How'd you never learn

又怎麼可能不明白

Oh coloured crimson in my eyes

血絲佈滿了我的雙眼

One or two could free my mind

或許酒精和藥物才能緩解不安

 

This is how it ends

一切就這樣迎來終點

I feel the chemicals burn in my bloodstream

只感覺酒精藥劑在我血液中燃燒

Fading out again

反反复复流走消逝

I feel the chemicals burn in my bloodstream

只感覺酒精藥劑在我身體裡灼烤

So tell me when it kicks in

那就當痛苦開始時告訴我

Well tell me when it kicks in

在痛苦襲來時告訴我

 

I've been looking for a lover

我曾一直尋找露水情人

Thought I'd find her in a bottle

想著也許能在喝的爛醉時相遇

God, make me another one

上帝我想祈求一切重來

I'll be feeling this tomorrow

我將在明天清醒後新生

Lord forgive me for the things I've done

上帝請寬恕我的所作所為

I was never meant to hurt no one

我從未真正怀揣惡意傷害任何人

I saw scars upon a broken-hearted lover

但我卻看見她的身上滿目瘡痍

 

Oh no no don't leave me lonely now

千萬別現在留我孤單一個人

If you loved me

如果你愛我的話

How'd you never learn

又怎麼可能不明白

Oh coloured crimson in my eyes

血絲佈滿了我的雙眼

One or two could free my mind

或許酒精和藥物才能緩解不安

 

This is how it ends

一切就這樣迎來終點

I feel the chemicals burn in my bloodstream

只感覺酒精藥劑在我血液中燃燒

Fading out again

反反复复流走消逝

I feel the chemicals burn in my bloodstream

只感覺酒精藥劑在我身體裡灼烤

So tell me when it kicks in

那就當痛苦開始時告訴我

Well tell me when it kicks in

在痛苦襲來時告訴我

Well tell me when it kicks in

在痛苦襲來時告訴我

 

All the voices in my mind

所有聲音在我腦中紛亂的迴響

Calling out across the line

慫恿我再越界一毫

All the voices in my mind

所有聲音在我腦中紛亂的迴響

Calling out across the line

慫恿我再越界一毫

 

All the voices in my mind

所有聲音在我腦中紛亂的迴響

Calling out across the line

慫恿我再越界一毫

All the voices in my mind

所有聲音在我腦中紛亂的迴響

Calling out across the line

慫恿我再越界一毫

 

All the voices in my mind

所有聲音在我腦中紛亂的迴響

Calling out across the line

慫恿我再越界一毫

All the voices in my mind

所有聲音在我腦中紛亂的迴響

Calling out across the line

慫恿我再越界一毫

 

Tell me when it kicks in

在痛苦襲來時告訴我

I saw scars upon her

我看見了她的傷痕

Tell me when it kicks in

在痛苦襲來時告訴我

Broken hearted

和一顆破碎的心

Tell me when it kicks in

在痛苦襲來時告訴我

I saw scars upon her

我看見了她的傷痕

Tell me when it kicks in

在痛苦襲來時告訴我

Broken hearted

和一顆破碎的心

Tell me when it kicks in

在痛苦襲來時告訴我

I saw scars upon her

我看見了她的傷痕

Tell me when it kicks in

在痛苦襲來時告訴我

Broken hearted

和一顆破碎的心

Tell me when it kicks in

在痛苦襲來時告訴我

I saw scars upon her

我看見了她的傷痕

Tell me when it kicks in

在痛苦襲來時告訴我

Broken hearted

和一顆破碎的心

So tell me when it kicks in

在痛苦襲來時告訴我

I saw scars upon her

我看見了她的傷痕

Tell me when it kicks in

在痛苦襲來時告訴我

Broken hearted

和一顆破碎的心

Tell me when it kicks in

在痛苦襲來時告訴我

I saw scars upon her

我看見了她的傷痕

Tell me when it kicks in

在痛苦襲來時告訴我

Broken hearted

和一顆破碎的心

arrow
arrow

    QinXin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()