作曲: Ed Sheeran/Fred Gibson/Paul Jefferies/Joe Reeves


Hey, I waited for you all day
嘿我等了你一整天

I been away on the road for a little while
我還在去見你的路上
Today I' m heading home to make my baby smile
今天我要回家讓我寶貝開心
She hates it when I am more than a thousand miles away
她不喜歡和我相隔千里
And I'm not there to pick up when she dials, yeah
當她給我來電我並沒有接到
She's always looking back and saying there was a time
她總是回首過往說曾經啊
When you would be around every single night
曾經你每晚都會相伴在我身側

Now I'm not saying that I want another guy
我不是說我想另覓他人
But I need you here for the good times and the bad times
只是我需要你的陪伴陪我開心陪我難過
Yeah the pulling out my hair, getting mad times
當你失去理智時會拽住我的頭髮
Not just when I'm in your bed
不僅是在你我纏綿之時
On my back times
在那些舊時光
Baby every time I call it's a bad time
寶貝你不在的日子都是黑暗時刻
Just want you here on your own
我只是希望你能陪在我身邊

There ain't no diamond, silver or gold
沒有什麼鑽石金銀珠寶
That can replace a man's love in the home
能取代愛人在家中的關愛呵護
And she keeps telling me over and over
她千遍萬遍地跟我說
She says
她說

I don't want your money baby, oh
我不要你給我什麼榮華富貴寶貝
You know I just want your time
我只要你花時間陪陪我
She says I don't want your money baby, oh
我不要你給我什麼榮華富貴寶貝
You know I just want your time
我只要你花時間陪陪我

I used to be around more
我曾經常在你身邊打轉
But I was strapped for cash
可如今卻為了金錢奔波
That's not attractive
金錢並沒有你吸引我
Working my ass off
拼命工作
Trying to make a success outta myself I guess
我只想讓自己活的體面
I could have been more present
本來我該出現在你面前
But I was in a mess
但我當時過得一團糟
I remember being on tour
我會記得在旅行時
Staying up on the phone
保持通話狀態
Thirty minute conversation
三十分鐘的談話
Boy when you coming home?
你說你何時回來呢
I can't be building a family life here on my own
沒有你我如何去構建一個溫暖的家
Baby I'm doing it for us so why you taking that tone?
寶貝我辛苦賺錢都是為了我們的以後為何你要責備我

Like I'm the bad guy
好像我是罪大惡極的人
I thought it would have made me better in your dad's eyes
我以為我的努力你的父親會看在眼裡
I'm busy stacking up the paper for the bad times
我正為我們的未來殫心竭慮
Cos baby you never know
因為寶貝你永遠不會知道
I'm popping right now but there will come a day when I won't
我現在是出現在你面前了但總有一天我會忙的抽不開身

There ain't no diamond, silver or gold (hey)
沒有什麼鑽石金銀珠寶
That can replace a man's love in the home (yeah)
能取代愛人在家中的關愛呵護
And she keeps telling me over and over
她千遍萬遍地跟我說
She says
她說

I don't want your money baby oh
我不要你給我什麼榮華富貴寶貝
You know I just want your time (ooh your love your time)
我只要你花時間陪陪我
I don't want your money baby oh
我不要你給我什麼榮華富貴寶貝
You know I just want your time (I just want your, I just want your time nah)
我只要你花時間陪陪我

You know you're my baby
你是我的寶貝
I'm sorry I' ve been away and no lie
我很抱歉我沒有在你身邊
Boy you drive me crazy
男孩你讓我瘋狂
Why you gotta mess with my mind?
為何你讓我心煩意亂
You know you're my baby
你是我的寶貝
I'm sorry I 've been away and no lie
我很抱歉我沒有在你身邊
Boy you drive me crazy
男孩你讓我瘋狂
You know, you know
你心知肚明

I don't want your money baby oh (I don't want your money)
我不要你給我什麼榮華富貴寶貝
You know I just want your time (yeah you know yeah I want your time)
我只要你花時間陪陪我
She said I don't want your money baby oh (I don't want your money)
我不要你給我什麼榮華富貴寶貝
You know I just want your time (time, time)
我只要你花時間陪陪我

And I love and I love and I love you
我愛你
Yeh I love yeh I love yeh I love you
我愛你
And I love and I love and I love you
我愛你
But I want your time, oh yeah
我只要你花時間陪陪我
Oh your time
我只要你花時間陪陪我

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 QinXin 的頭像
    QinXin

    QinXin的部落格

    QinXin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()