作曲: Ed Sheeran/Fred Gibson/Cristian Andrés Salazar/Daniel Echavarría Oviedo/Paulo Ezequiel Londra/David Omoregie


I feel it, can you feel it tonight?
我能感受到這氣息,今夜的你是否也有此感覺
I feel the fire between you and I, yeah
我感受到你我之間的**正在燃燒
Mean it, why don't you turn off the lights?
說真的,你為什麼不關掉燈呢
So I don't wanna leave here ever, no
就讓我永遠在這裡盡情流連

She was like damn, boy I never took you for a one night stand
她說她從未把我視作露水之歡
So don't make plans for nothing but me and a little romance
所以什麼都別想,你的心裡只能有我和一點浪漫
And you and I whisky on ice maybe later we can turn off all the lights
你和我,威士忌和冰塊,或許過會兒所有的燈光都盡可熄滅
So keep 'em on, with nothing on, oh my my my
先讓燈火暫亮,我們彼此坦誠相見,噢親愛的

I was rolling off something with you
我要與你耳鬢廝磨,翻雲覆雨
Kicking back in the way that we do
以我們的方式來放鬆自我
I got everything I need in this room
今夜這房間裡已經應有盡有
Smoke clouds and a scent of perfume
煙霧裊裊,暗香浮動

And all my friends are in the club
我的朋友們都在俱樂部裡
And they keep ringing my phone (prrrr)
他們正對我的電話連環轟炸
And they ain't got nothing on you
但今夜你盡可把他們拋到腦後
And you ain't got nothing on you (uh, uh)
正如床邊地**已被拋開的衣裙
Uh, uh , Leones con Flow
噢噢,我將永遠記得
Mami Suelo acobardarme pero hoy tomo alcohol, uh
雖然媽媽總告誡我,但今天我還是喝了些酒
Quiero comentarle que no se que paso, uh
我不知道發生了什麼
Desde que salimos por la tarde los 2
自從我們下午一起出門
A besarnos los 2 hasta hacer el amor
親吻纏綿,翻雲覆雨
Ahora tengo tu olor, ven a la habitación
你的體香隱約可聞,來吧,來我的房間
Lo que hacemos los 2 no se puedo igualar!
我們做盡無可描述之事
Parecemos ficción cuando entramos en acción
床上的行動與撫摸虛幻如夢
Esta peli de amor no se puede acabar, yeah
這部愛情電影不會結束,是的
Pero lo que mata, es que esta noche nos vemos ya en mi casa
但是沒事,我們今晚在我家見
Y se lo que te gusta y te atrapa que te diga que no te voy a soltar
我了解你的喜好,我會抓住你,告訴你我不會放手

I was rolling off something with you
我與你耳鬢廝磨,翻雲覆雨
Kicking back in the way that we do
以我們的方式來放鬆自我
I got everything I need in this room
今夜這房間裡已經應有盡有
Smoke clouds and a scent of perfume
煙霧裊裊,暗香浮動

And all my friends are in the club
我的朋友們都在俱樂部裡
And they keep ringing my phone (prrrr)
他們正對我的電話連環轟炸
And they ain't got nothing on you
但今夜你盡可把他們拋到腦後
And you ain't got nothing on you
正如床邊地**已被拋開的衣裙

Look, take the lead follow me
來吧,你帶頭,或者跟著我
What's it gonna be?
將會發生什麼呢
How you playing hard to get when you hollered me
當你叫喊的時候,你是如何賣力表現
I take Chanel to Chanel for a shopping spree
我穿戴著香奈兒去香奈兒專賣店瘋狂購物
Homegirl only right she in a proper tee
鄰家女孩只有穿件合適的T卹才顯得順眼
What I want and need, you and a sofa
我想要並且需要的,只要你和一個沙發就好
I fly in a spaceship I gotta land the rover
我乘著太空飛船遨遊天際,但要先把羅孚停好
Casa Cruz, Casablanca, Casa Nova
卡薩克魯茲,卡薩布蘭卡,卡薩諾瓦
I'm a fashionista, she in Fashion Nova
我是時尚新星,她穿著Fashion Nova
And a mad persona, when I had her over
我追她到手那會兒,她還有不少小脾氣
That outfit it cost bread, I got the matching loafers
那身衣服幾乎一文不值,我還有配套的懶人拖鞋
Why? Cause that's something to do
若問我為什麼?因為值得
I got a million and two but they nothing on you, nah
我也算是個百萬富翁,不過這些都與你無關

I was rolling off something with you
我與你耳鬢廝磨,翻雲覆雨
Kicking back in the way that we do (do)
以我們的方式來放鬆自我
I got everything I need in this room (oh)
今夜這房間裡已經應有盡有
Smoke clouds and a scent of perfume (woo)
煙霧裊裊,暗香浮動

And all my friends are in the club
我的朋友們都在俱樂部裡
And they keep ringing my phone (prrrr)
他們正對我的電話連環轟炸
And they ain't got nothing on you
但今夜你盡可把他們拋到腦後
And you ain' t got nothing on you (woo)
正如床邊地**已被拋開的衣裙

She was like damn, boy I never took you for a one night stand
她說她從未把我視作露水之歡
She was like damn, boy I never took you for a one night stand
她說她從未把我視作露水之歡
Oh to be your man, boy I never took you for a one night stand
噢,我該永遠是你的男人,不只今夜
She was like damn, and you ain't got nothing on you
你的模樣真美。

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 QinXin 的頭像
    QinXin

    QinXin的部落格

    QinXin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()