作曲: Ed Sheeran/Greg McKee/Bard McNamee/Brody Brown/JT Cure/Chris Stapleton/Bruno Mars/Frank Rogers


Feeling like a bullet
感覺猶如子彈
Jumping outta gun
從槍中出膛
I'm feeling like a winner
感覺自己是最終贏家
I feel like I'm the one
堅持到最後的勝利者
You're doing something to me
你在暗中將我留意
You're doing something strange
心中萌生了奇妙的感情
Well jump back, talk to me woman
就讓我們回歸正題談談關乎與我的事情
You make me want to make a baby, baby
你讓我動心未來佳人似乎有了待定

Supernatural woman
一個神秘林隱的女人
Supernatural freak
一個飽受爭議的另類
Don't know what you're doing
想要將你一探究竟
Got me feeling weak
卻又感到力不從心
Oh I wanna call you fever baby
你讓我引火上身
You can set a fire on me
時刻為你深陷癡狂
Hot damn, pop it like a pistol mama
心跳宛如手槍連發般砰砰作響親愛的
You got me down on my knees begging please
唯有你才能讓我屈身跪下

I'm coming baby, I'm coming for you, hey
我正在前去寶貝我正在為你奔赴而去
Locked, loaded, shoot my shot tonight
鎖定目標子彈滿載今夜就將我的愛意傳達
I'm coming baby, I'm coming for you
我正在前去寶貝我正在為你奔赴而去
Pull my trigger let me blow your mind
扣動扳機直擊你心

You red leather rocket
你是紅色皮革包裹的火箭
You little foxy queen
你是令人猜疑的狡猾皇后
Everybody's watching
身邊被聚光燈所包圍
Pretty little thing
你的小心思無處安放
Baby tell me what's your fantasy
寶貝告訴我你心中的一切幻想
Come closer let's talk about it
靠近些我們好好談談
You want white lines in a limousine
你想在我的豪車裡來點爽的
Whipped cream and everything in between, yeah
我們沒有局限不僅僅是玩玩奶油人而已

I'm coming baby, I'm coming for you, yeah
我正在前去寶貝我正在為你奔赴而去
Locked, loaded, shoot my shot tonight
鎖定目標子彈滿載今夜就將我的愛意傳達
I'm coming baby, I'm coming for you
我正在前去寶貝我正在為你奔赴而去
Pull my trigger let me blow your mind (I'm coming baby )
扣動扳機直擊你心(我正在前去)

I'm coming baby, I'm coming for you, yeah
我正在前去寶貝我正在為你奔赴而去
Locked, loaded, shoot my shot tonight
鎖定目標子彈滿載今夜就將我的愛意傳達
I'm coming baby, I'm coming for you
我正在前去寶貝我正在為你奔赴而去
Pull my trigger let me blow your mind, oh
扣動扳機直擊你心

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 QinXin 的頭像
    QinXin

    QinXin的部落格

    QinXin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()