Give me love like her
給我如她一般的愛吧
'Cause lately I've been waking up alone
因為這幾夜我都孤獨地醒來
Paint spotted tear drops on my shirt
淚水濺落在我的襯衫上
Told you I 'd let them go
告訴你我會任其蒸發
And I'll fight my corner
我將蜷縮在悲慘的角落不斷掙扎
Maybe tonight I'll call ya
也許今晚就會給你打電話
After my blood turns into alcohol
在我的血液與酒精相溶之後
No I just wanna hold ya
不我只是想要與你相擁
Give a little time to me
再給我一點點時間
We'll burn this out
我們會從中釋懷
We'll play hide and seek to turn this around
我們會為了冰釋前嫌而東躲西藏
All I want is the taste that your lips allow
我想要的不過是再一次與你相吻
My my my my oh give me love
親愛的,給我你的愛吧
My my my my oh give me love
親愛的,給我你的愛吧
My my my my oh give me love
親愛的,給我你的愛吧
My my my my oh give me love
親愛的,給我你的愛吧
My my my my oh give me love
親愛的,給我你的愛吧
Give me love like never before
再愛我一次,就像我們從未相逢
'Cause lately I 've been craving more
因為最近我太渴望你的愛了
And it's been a while but I still feel the same
時過境遷,我卻愛你如一
Maybe I should let you go
也許已經是時候該放手
You know I'll fight my corner
你知道我將蜷縮在悲慘的角落不斷掙扎
And that tonight I'll call ya
也明了今晚我會給你打電話
After my blood is drowning in alcohol
在我的血液沉浸在酒精中之後
No I just wanna hold ya
不我只是想要與你相擁
Give a little time to me
再給我一點點時間
We'll burn this out
我們會從中釋懷
We'll play hide and seek to turn this around
我們會為了冰釋前嫌而東躲西藏
All I want is the taste that your lips allow
我想要的不過是再一次與你相吻
My my my my oh give me love
親愛的,給我你的愛吧
Give a little time to me
再給我一點點時間
We'll burn this out
我們會從中釋懷
We'll play hide and seek to turn this around
我們會為了冰釋前嫌而東躲西藏
All I want is the taste that your lips allow
我想要的不過是再一次與你相吻
My my my my oh give me love
親愛的,給我你的愛吧
My my my my oh give me love
親愛的,給我你的愛吧
My my my my oh give me love
親愛的,給我你的愛吧
My my my my oh give me love
親愛的,給我你的愛吧
My my my my oh give me love
親愛的,給我你的愛吧
Love me
愛我啊
Love me
愛我啊
Love me
愛我啊
Give me love
給我你的愛吧
Give me love
給我你的愛吧
GIve me love
給我你的愛吧
Love me
愛我啊
Give me love
給我你的愛吧
My my my my oh give me love(×12)
親愛的,給我你的愛吧
Of all the money that e'er I had
曾經攢下的積蓄
I spent it in good company
都已與酒肉之友揮霍一空
And all the harm that e'er I've done
我所犯下的罪孽
Alas It was to none but me
最終都讓我自食惡果
And all I've done for want of wit
此生所追尋的真理
To memory now I can't recall
不過是鏡花水月,過眼雲煙
So fill to me,the parting glass
為我斟滿這杯離別酒吧
Good night and joy be with you all
願良夜與歡樂與你們同在
Of all the comrades e'er I had
昔日結交的摯友
They are sorry for my going away
都因我的離去而悲戚
And all the sweethearts that e'er I had
共享天倫的親人
They would wish me one more day to stay
都殫精竭慮挽留我
But since it falls unto my lot
縱然命數已定
That I should rise and you should not
我將先行一步
I'll gently rise and I'll softly call
我將緩緩起身,輕聲祝酒
Good night and joy be with you all
原良夜與歡樂與你們同在
A man may drink and not be drunk
酣暢淋漓卻毫無醉意
A man may fight and not to slain
不避斧鉞卻無心殺戮
A man may court a pretty girl
愛上一位美麗的姑娘
And perhaps be welcomed back again
或能求得相濡以沫
But since it has so ought to be
縱然天意至此
By a time to rise and a time to fall
人生坎坷,命途多舛
Come fill to me,the parting glass
為我斟滿這杯離別酒吧
Good night and joy be with you all
願良夜與歡樂與你們同在
Good night and joy be with you all
願良夜與歡樂與你們同在

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 QinXin 的頭像
    QinXin

    QinXin的部落格

    QinXin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()