作曲: Abbey Smith/Ed Sheeran/Benjamin Levin
My lungs are black, my heart is pure
我的肺臟骯髒心卻純淨
My hands are scarred from nights before
雙手滿是那黯淡黑夜裡留下的傷痕印記
And my hair is thin and falling out of all the wrong places
我的頭髮稀疏淪陷在不該深陷之境
I am a little insecure
不安漸漸佔據我心

My eyes are crossed but they're still blue
我閉上雙眼但眼眸湛藍依然浮現
I bite my nails and tell the truth
咬著指甲將真相陳述
I go from thin to overweight, day to day it fluctuates
我的體型由瘦變胖一天天增減往復
My skin is inked but faded too
給我皮膚上色卻仍止不住其消退

But she loves me, she loves me
但她是愛我的她是愛我的
Why the hell does she love me when she can have anyone else?
她為何會在有其他選擇時偏偏要愛上我呢
Oh you love me, you love me
噢你是愛我的你也是愛我的
Why the hell do you love me 'cause I don't even love myself?
但我連自己都不愛你為何要愛上我呢

Baby the best part of me is you
寶貝我最好的自我裡都是你
Lately everything's making sense too
最近一切都充滿了意義
Baby I'm so in love with you
寶貝我如此愛你

I overthink and still forgive
我不停地想但依然選擇原諒
I lose my phone and place my bets
我弄丟了手機下定了賭注
And I never catch the train on time
甚至不曾按時趕上出發的列車
Always thirty minutes behind
總是晚了三十分鐘
Your worries ain't seen nothing yet
你的擔憂亦有其意義

But you love me, you love me
但你是愛我的你是愛我的
Why the hell you love me so when you can have anyone else?
為何你會在有其他選擇時偏偏要愛上我呢
Yeah yeah, he loves me, he loves me
噢他是愛我的他是愛我的
And I bet he never lets me go and shows me how to love myself
但我認定他絕不會放手讓我學會愛我自己

'Cause baby the best part of me is you, oh-oh
因為寶貝我最好的自我裡都是你
Lately everything's making sense too
最近一切都充滿了意義
Baby I'm so in love with you (with you)
寶貝我如此愛你

Baby the best part of me is you, oh-oh
因為寶貝我最好的自我裡都是你
Lately everything's making sense too
最近一切都充滿了意義
Baby I'm so in love with you
寶貝我如此愛你
Oh baby I'm so in love with you (yeah yeah)
寶貝我如此愛你
Baby I'm so in love with you
噢寶貝我如此愛你

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 QinXin 的頭像
    QinXin

    QinXin的部落格

    QinXin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()