作詞/作曲:Ed Sheeran / Benjamin Levin / Julia Michaels

歌詞

Maybe I came on too strong

也許我來得太猛

Maybe I waited too long

也許我等得太久

Maybe I played my cards wrong

也許我出錯了牌

Oh just a little bit wrong

噢可能只是一點點錯

Baby I apologise for it

但親愛的我會為此道歉

 

I could fall or I could fly

我或隨時墜落 或隨時飛起

Here in your aeroplane

在你這趟班機裡

I could live I could die

我或可永生 或可即逝

Hanging on the words you say

一切取決於你的話語

I've been known to give my all

人皆知我付出了所有

And jumping in harder than

無路可退到彷彿

10000 rocks on the lake

千万巨石堵在湖之中

 

So don't call me baby

所以別叫我親愛的

Unless you mean it

除非你是真心的

Don't tell me you need me

別對我說你需要我

If you don't believe it

如果你連自己都騙不過

So let me know the truth

把你的真心話都告訴我

Before I dive right into you

趁我還未深陷到為你著魔

 

You're a mystery

如謎一樣的你

I have travelled the world

遍覽世界如我

And there's no other girl like you no one

都未曾見過你這樣的女孩兒

What's your history

你有著怎樣的過去

Do you have a tendency to lead some people on

是否真有那種魔力讓人們為你傾心

Cause I heard you do,mm

我聽過你的這種魔力

 

I could fall or I could fly

我或隨時墜落 或隨時飛起

Here in your aeroplane

在你這趟班機裡

I could live I could die

我或可永生 或可即逝

Hanging on the words you say

一切取決於你的話語

I've been known to give my all

人皆知我付出了所有

And lie awake every day

日日清醒 夜夜難寐

Don't know how much I can take

不知這一切我還能承受多久

 

So don't call me baby

所以別叫我親愛的

Unless you mean it

除非你是真心的

Don't tell me you need me

別對我說你需要我

If you don't believe it

如果你連自己都騙不過

So let me know the truth

把你的真心話都告訴我

Before I dive right into you

趁我還未深陷到為你著魔

 

I could fall or I could fly

我或隨時墜落 或隨時飛起

Here in your aeroplane

在你這趟班機裡

I could live I could die

我或可永生 或可即逝

Hanging on the words you say

一切取決於你的話語

I've been known to give my all

人皆知我付出了所有

Sitting back looking at

回到原地回望著

Every mess that I made

我搞砸的所有

 

So don't call me baby

所以別再叫我親愛的

Unless you mean it

除非你是真心的

Don't tell me you need me

別對我說你需要我

If you don't believe it

如果你連自己都騙不過

So let me know the truth

把你的真心話都告訴我

Before I dive right into you

趁我還未深陷到為你著魔

 

Before I dive right into you

趁我還未落入你的股掌之中

Before I dive right into you

趁我還未深陷到為你著魔

arrow
arrow

    QinXin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()