作詞/作曲:Ed Sheeran / Benjamin Levin / Johnny Mcdaid / Foy Vance / Amy Wadge

歌詞

Well get up up on the dancefloor tonight

今夜我們在舞池起舞歡欣

I've got two left feet and a bottle of red wine

兩隻跳動的腳和一瓶紅葡萄酒助興

Making me feel like the beat and the bassline

感覺像是打著節拍的爵士低音

Are in my blood both hands upon her waistline

躍動在血液裡 雙手在她的腰間行進

Get on up baby dance to the rhythm of the music

來吧親愛的 就隨著這音樂的節奏起舞

Don't care what the DJ chooses

別管那DJ選擇什麼音樂

Get lost in the rhythm of me

就在我的節奏裡酣暢迷途

Place don't close until we wanna leave it

這地方永不打烊除非我們盡興散場

 

You and I we're flying on an aeroplane tonight

今夜你我好似乘著航班飛翔

We're going somewhere where the sun is shining bright

去往那陽光永遠普照的地方

Just close your eyes and let's pretend we're dancing in the street

就閉上眼 假裝我們在街頭勁舞酣暢

In Barcelona

在巴塞羅那

Barcelona

巴塞羅那

Barcelona

巴塞羅那

Barcelona

巴塞羅那

 

Well get up up on the dancefloor move it's a Saturday night

就在這舞池起舞歡欣 現在是周六的夜裡

I fell in love with the sparkle in the moonlight

我愛上了那月亮下閃爍的光彩

Reflected in your beautiful eyes I guess that is destiny doing it right

倒映在你的美麗雙眸間 我想這一切都是命運的安排

And dance like they do in the Mediterranean

像那地中海畔的人們一樣舞起來

Spin you around me again and again and

繞著彼此旋轉 一遍遍停不下來

You're like something that God has sent me

你就像上帝賜予我的珍品

I want you baby solamente

你就是我想要的唯一

 

You and I we're flying on an aeroplane tonight

今夜你我好似乘著航班飛翔

We're going somewhere where the sun is shining bright

去往那陽光永遠普照的地方

Just close your eyes and let's pretend we're dancing in the street

就閉上眼 假裝我們在街頭勁舞酣暢

In Barcelona

在巴塞羅那

Barcelona

巴塞羅那

Barcelona

巴塞羅那

Barcelona

巴塞羅那

Barcelona

巴塞羅那

Barcelona

情迷巴塞羅那

Oh Barcelona

噢巴塞羅那

So let's pretend we're dancing in the street

就閉上眼 假裝我們在街頭勁舞酣暢

In Barcelona

在巴塞羅那

 

Las Ramblas I'll meet you we'll dance around La Sagrada Familia

蘭布拉大道 我就要朝你而來 就讓你我在聖家教堂旁勁舞酣暢

Barcelona

巴塞羅那

Drinking Sangria mi niña te amo mi cariño

喝著桑格里亞酒 喊著“我愛你 我的女孩 我的親愛的”

Barcelona

巴塞羅那

Mamacita rica si tú te adoro señorita

"秀色可餐的小娘 是的就是你 我愛你 小姐"

Barcelona

巴塞羅那

Los otros viva la vida

"我們如此生活"

Come on let's be free in Barcelona

來吧就盡情釋放 在這巴塞羅那

Las Ramblas I'll meet ya come on and dance with me in Barcelona

蘭布拉大道 我就要朝你而來 就讓你我在聖家教堂旁勁舞酣暢

Drinking Sangria I just want to be in Barcelona

喝著桑格里亞酒 就想這樣情迷在巴塞羅那

Mamacita rica feel that summer breeze in Barcelona

"秀色可餐的小娘" 在巴塞羅那感受夏日微風和暢

Los otros viva la vida siempre vida

"我們如此生活"

Barcelona

巴塞羅那

arrow
arrow

    QinXin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()