作曲 : Ed Sheeran

歌詞

I can taste salt water

我會品嚐到淚水

And if I blink again

如果我再次眨眼

You'll be sinking in

你會沉沒在其中

So we'll learn to swim in the oceans you made

所以我們要學會在你製造的海裡游泳

I'll hold you and you'll think of him

你會抓住妳而妳會想著他

And pretty soon

而很快地

You'll be floating away

你會漂走

 

And I'll hold on to the words You spoke of

而我會牢記著妳說過的每個字

Anchored down in my throat, Love

錨定在我喉頭與愛裡

And I'm captain of this sinking boat Now

而我是這艘沉船的船長

With just one armband to carry me home

只靠著一個手臂泳圈帶我上岸

 

When salted tears won't dry

當淚流不止

I'll wipe my shirtsleeves

我會用我的衣袖

Under your eyes

擦拭妳的眼下

These hearts will be flooded tonight

今晚這顆心將會被淹沒

I'll wipe my shirtsleeves

我會用我的衣袖

Under your eyes

擦拭妳的眼下

Your eyes, your eyes, you eyes

你的雙眸 你的雙眸 你的雙眸

Your eyes, your eyes,

你的雙眸 你的雙眸

 

I still taste salt water

我仍然嚐到淚水

Oh my lips from your kiss,bitterness

從你親吻我的嘴唇上

And I drown within the ocean you made

而我淹沒在你製造的淚水裡

And I hate to love you,

我恨我愛你

These cuffs cover in your make up

你的手銬將我牢牢鎖住

I'll never trust you again

我再也不會再相信你了

You can just be a friend

你可以只是朋友

 

And I'll hold on to the words You spoke of

而我會牢記著妳說過的每個字

Anchored down in my throat, Love

錨定在我喉頭與愛裡

And I'm captain of this sinking boat Now

而我是這艘沉船的船長

With just one armband to carry me home

只靠著一個手臂泳圈帶我上岸

 

When salted tears won't dry

當淚流不止

I'll wipe my shirtsleeves

我會用我的衣袖

Under your eyes

擦拭妳的眼下

These hearts will be flooded tonight

今晚這顆心將會被淹沒

I'll wipe my shirtsleeves

我會用我的衣袖

Under your eyes

擦拭妳的眼下

 

Your eyes, your lips,

你的眼,你的唇

Your mouth

你的嘴

Your thighs, your back,

你的腿,你的背

You drive me wild

你讓我狂野

Tonight, the fact design

今夜我陷入你設計的事實中

I'm on my way home

我在回家的路上

I'm on my way home

在回家的路上

I lied, I tried to cry

我說謊了,我哭累了

But I'm drowning in the ocean you made

但我淹沒在你製造的大海裡

 

When salted tears won't dry

當淚流不止

I'll wipe my shirtsleeves

我會用我的衣袖

Under your eyes

擦拭妳的眼下

These hearts will be flooded tonight

今晚這顆心將會被淹沒

I'll wipe my shirtsleeves

我會用我的衣袖

Under your eyes

擦拭妳的眼下

Your eyes, your eyes, you eyes

你的雙眸 你的雙眸 你的雙眸

Your eyes, your eyes

你的雙眸 你的雙眸

arrow
arrow

    QinXin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()